Har du lyst å bli en del av en knallkjekk gjeng samtidig som du får spille organisert fotball?

Da er Storhaug FK klubben for deg!

Vi er en klubb som holder til i 6. divisjon. For oss er det viktig å ha det kjekt sammen, samtidig som vi skal vinne kamper og ha bra trøkk på trening. Vi har to treninger i uken. Nå i vinter har vi leid en kunstgresshall på mandager, og har utetreninger på torsdager på Midjord. I sesongen blir det en trening og en kamp.

Av sosiale ting så blir det noen lagfester i løpet av året, og en årlig treningsleir. Vi har foreløpig runda London, Køben, Berlin, Budapest osv. og i år går turen til Krakow. Vi møtes også for å se litt Premier league og ta noen pils en gang i blant.

Kunne du tenke deg å bli med? Send en PM til denne siden eller til den som delte dette innlegget, så kan vi avtale nærmere. Oppgi gjerne alder, tidligere klubber/erfaring og ønsket posisjon på banen. Vi er en klubb der snittalderen er litt over 30 år, men er du yngre er det bare et pluss.

Ta kontakt med wahlenjonas@gmail.com eller via Facebook

Hører fra deg!