Storhaug - FGI 2

Abdi/Ryan/Johannes/Simon/Fredirk/

Tyssi

Benk: Erlend/Robin/Rene/Ole/Pawel

Tirsdag kveld, etter en ukes pause, spilte vi kamp mot Forus og Gausel 2. Vi dro motiverte til å vinne og med et ønske om å ta 3 poeng.

Første halvdel.

Vi starter kampen veldig rolig for å kjenne på motstanderens intensjoner. Fredrik startet veldig bra og var nære mål, Leif hadde også sine sjanser. Vi spiller forsiktig, men vi taper et mål i det 9. minutt. Hjørnespark til gjestene, vi sparker ballen ut av 16-meteren, men stopperen treffer sitt livs skudd utenfor. 12. minutt. Gjestelaget scorer det andre målet etter en kontring. 0:2.

Vi ønsker å etablere kontakt med motstanderen. Skudd, noen få handlinger laget av Simon, men alt forsvares av motstanderens keeper. Målvakten vår Havard gjorde en fenomenal intervensjon, og reddet oss fra å tape enda et mål. Alene. Deretter et skudd av Simon, etter et godt trekk med Fredrik, men reddet av keeper. Øyeblikk senere var Tyssi nær ved å score, men keeperen ante intensjonene hans. Vi tar endelig kontakt! 37. minutt.Målet ble scoret av ingen ringere enn Simon. Stillingen var 2-1 etter første omgang.

Noah for Hansi

Rene for Abdi

Noen få ord fra treneren, vi kan starte andre omgang

Vi har en dårlig start. I det 50. minutt «fouler» Leif en spiller i 16-meteren og får gult kort. Håvard redder straffen i flott stil! Vi angriper motstanderens mål, men stemningen i laget vårt er ikke særlig god. Noen unøyaktigheter og feil. Denne kampens dommer kan heller ikke være stolt av seg selv. Mange dårlige beslutninger. I det 60. minutt får Leif sitt andre gule kort. Men var det riktig? Det tviler jeg på. Vi spiller med 10 spillere Torgeir, Thomas og Noah er de eneste tre igjen. Vi prøver å score enda et mål. I det 60. minutt ble spilleren vår felt i 16-meteren. Tyssi går opp for å ta skuddet og slår keeperen sikkert. Dessverre la gjestene senere til to mål i det 67. og 76. minutt. I det 77. straffesparket for oss. Tyssi tar skuddet og slår keeper med samme skudd som i første straffespark. Dessverre så det siste kvarteret av kampen ikke særlig bra ut, og det gjorde heller ikke dommerens avgjørelser. Det er ingen vits å skrive her... vi taper tre mål og stillingen er 3:7 til Forus og Gausel 2. Vi burde rett og slett glemme denne kampen. Det var ikke vår dag!

3 poeng - Simon

Den beste spilleren i første og andre omgang

2 poeng - Fredrik

Han spiller veldig bra som høyre midtbanespiller